W skład Urzędu Gminy Lubochnia wchodzą następujące komórki organizacyjne:
1. Urząd Stanu Cywilnego – Zastępca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego
Samodzielne stanowisko ds. działalności gospodarczej
2. Referat Inwestycji, Zamówień Publicznych i Funduszy Inwestycyjnych:
- Stanowisko ds. inwestycji
- Stanowisko ds. zamówień publicznych
- Stanowisko ds. funduszy inwestycyjnych
3. Samodzielne stanowisko ds. promocji i oświaty
4. Samodzielne stanowisko ds. organizacyjnych, kadr i kontroli
5. Samodzielne stanowisko ds. kancelaryjnych
6. Samodzielne stanowisko ds. gospodarki nieruchomościami
7. Samodzielne stanowisko ds. ochrony środowiska i rolnictwa
8. Pełnomocnik ds. informacji niejawnych – Sekretarz Gminy
9. Samodzielne stanowisko ds. obywatelskich i ewidencji ludności
10. Samodzielne stanowisko ds. obronnych i współpracy z organizacjami i stowarzyszeniami
11. Samodzielne stanowisko ds. gospodarki przestrzennej, komunalnej i dróg
12. Samodzielne stanowisko ds. obsługi administracyjno-gospodarczej
13. Stanowisko ds. obsługi
14. Referat finansowo – księgowy:
- Kierownik Referatu Finansowo – Księgowego - Skarbnik Gminy
- Stanowisko ds. księgowości budżetowe
- Stanowisko ds. wymiaru podatków
- Stanowisko ds. księgowości podatkowej i egzekucji zobowiązań
- Stanowisko ds. operacji gotówkowych
- Stanowisko ds. płac
Nasza strona internetowa umieszcza na Twoim urządzeniu pliki cookie, w celu usprawnienia działania tej strony WWW. W dowolnej chwili możesz usunąć i zablokować umieszczanie plików cookie zmieniając ustawienia w przeglądarce.